Zsírvesztés megközelítés

A zsírégetés mechanizmusa

Itthon fitnesz kihívás A súlycsökkenés az egyik legforróbb téma.

Nem kell ugyanannyit enned minden nap. Tényleg nem | dietcrafting

Úgy tűnik, manapság mindenki próbál fogyni. A legtöbb diétás program a fogyásról szól, és a testtömeget gyakran használják a fitnesz haladásának indikátoraként. De ez téves megközelítés.

olyan kövér vagyok, hogy segítsen lefogyni

A végső célnak mindig a zsírvesztésnek és a testfelesleg csökkentésének kell lennie. A fogyás és a zsírvesztés NEM ugyanaz! Sokan összekeverik a két kifejezést, gyakran azt hiszik, hogy ugyanazt jelentik, amikor zsírvesztés megközelítés a fogyás és a zsírvesztés nagyon különbözik egymástól. Ez a cikk segít megérteni, hogy a fogyás mennyiben különbözik a zsírvesztéstől, és mennyi a zsírvesztés szinte minden szempontból messze felülmúlja a fogyást.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!

Mi a fogyás? Egyszerűen egy kisebb számra utal egy skálán.

kevesebbet eszem, de nem tudok lefogyni

A testtömeg a test minden részéből áll, például izomból, zsírból, csontokból, vízből, szervekből, szövetekből, vérből, vízből stb. Ha lefogy, elveszít némi zsírt, izmot és vizet. Zsírt veszít, de nagyon keveset, és a zsírral együtt elveszíti zsírvesztés megközelítés izmokat és bizonyos mennyiségű vizet is. Minél nagyobb a kalóriabevitel, annál gyorsabban fogy, és annál több izomtömeg csökken.

Nem ismeri az izomügyeket? Az izomvesztés befolyásolja az egészségi állapotot és a megjelenést. Túl gyors fogyás esetén a test nem tudja fenntartani az izmokat. Mivel az izomnak több kalóriára van szüksége ahhoz, hogy fenntartsa önmagát, a tested elkezdi az anyagcserét, hogy fenntartsa a megmaradt kalóriákat a túléléshez. Védje meg a zsírraktáraktól, mint védekezési mechanizmus a túlélés biztosításához a jövőbeni éhínség esetén, és használjon sovány izomszövetet, vagy biztosítsa a létfontosságú szervek fenntartásához szükséges kalóriákat, például az agy, a szív, a vese és a máj működik.

Ha eljut egy olyan pontra, ahol nagyon kevés zsír vagy izom van, teste metabolizálja szerveit, hogy fenntartsa az agy működését, ami szívrohamhoz, szélütéshez, valamint vese- és májelégtelenséghez vezet.

100 font fogyás sikertörténetek

Amint a test nagyobb izomtömeget veszít, a test teljes anyagcseréje csökken. Az anyagcsere az a sebesség, amellyel a test kalóriákat éget el, és részben az izom mennyisége határozza meg. Minél több izom van, annál nagyobb az anyagcsere sebessége; Minél kevesebb izom van, annál alacsonyabb az anyagcsere és annál kevesebb kalóriát éget el. Ez megmagyarázza, hogy miért fontos megvédeni az anyagcserét és nem szabad elveszíteni az izomtömeget.

Az izomvesztés a bőr alatti tónusvesztéshez is vezet, a bőr puha és görbe marad, formája vagy kontúrja nélkül.

A 30 NAPOS KIHÍVÁS - zsírégetés - nap 5 nem koffein súlycsökkentő kiegészítő

Ha túl gyorsan fogysz, a bőrödnek nem lesz ideje alkalmazkodni. Az izom az, ami erőt ad, a veszteség pedig gyenge testet jelent. A súlycsökkenéssel méretének csökkenése és kisebb változata lesz egy törékeny, megereszkedett bőrű kerettel. A fogyás rövid távon működik, hogy kisebb legyen, de átmeneti, szinte mindenki felépül és visszanyeri súlyát. Ez arra kényszerít, hogy keressen más étrendet. És akkor még egy, és még egy - zsírvesztés megközelítés a végén mind el fognak bukni.

HIIT KARDIÓ EDZÉS! Teljes test, eszköz nélkül! köpködni fog, hogy lefogy

Mi a zsírvesztés? A zsírvesztés helyes megközelítése az okos testmozgás és az okos táplálkozás, amely fenntartja az izmokat és kizárólag a zsírvesztésre összpontosít. Az izom nincs örökké. Ha nem eteti és nem használja, akkor elveszíti. Megfelelő terv, a szív- és érrendszeri állóképesség megfelelő kombinációjával és a megfelelő progressziós edzéssel, valamint a megfelelő táplálkozási terv segíthet ennek elérésében.

A testmozgás csak serkenti az égési folyamatot, de önmagában nem olvasztja zsírvesztés megközelítés a zsírt - ha nem hoz létre hiányt és nem táplálja túlságosan a testet - akkor nem éri el a tárolt üzemanyag-tartalékokat. Egyrészt, ha drasztikusan csökkenti a kalóriákat, és nem táplálja megfelelően az izmokat, vagy nem gyakorolja és használja az izmokat, akkor elveszíti.

A zsírvesztés a megfelelő egyensúly megtalálásáról szól. A zsírvesztéssel fenntartja az izmokat és fenntartja az anyagcsere sebességét.

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó jerry mesés fogyás

Ezenkívül erősebb kötőszövetet, feszesebb bőrt és erősebb csontokat és ízületeket fejleszt. Zsírvesztéssel a test átalakításához. A zsírvesztés egy olyan életmódbeli megközelítés, amely biztosítja a testének mindazt, amire szüksége van, anélkül, hogy megfosztana és megdöbbentené az éhség fenyegetését.

Látni fogja a lassú, de állandó és folyamatos haladást. Lehet, hogy furcsán hangzik, de valójában vékonyabb lehet anélkül, hogy megváltozna a súlya. Ez akkor történik, amikor testzsírvesztés közben izmosodik. A súly ugyanaz marad, még zsírvesztés megközelítés is, ha hüvelykeket veszít.

Minél több a felülés, annál kockásabb a has?

Lássuk, hogyan történik ez. A zsírszövet nagyon gyenge és nem sűrű. Nagyon sok helyet foglal el a testedben.

  1. A zsírégetés mechanizmusa. Zsírégetés leegyszerűsítve
  2. Zsírégetés mesterfokon I.
  3. Célzott zsírégetés hasról, combról, stb. – mégis létezik? - Netamin Webshop

Mivel az izom sűrűbb és kevesebb helyet foglal el. Amikor elveszíti a zsírját, ez a hely felszabadul, és láthatja a veszteséget. Ha következetes erőnléti programot követ, akkor a sovány izomszövet megszerzése egyensúlyba hozza a zsírvesztést, és a súly ugyanaz marad. Amikor az izom kevesebb helyet foglal el, mint a zsír, centimétereket veszít, és tónusosabbnak, rugalmasabbnak és arányosabbnak tűnik. A következetes erőedzési program tehát a sovány izomszövet megszerzéséhez egyensúlyba hozza a zsírvesztést, és a súly ugyanaz marad.

Mítosz: Az "illeszkedés" azt zsírvesztés megközelítés, hogy lefogy. Igazság: Az erőnlét azt jelenti, hogy csökkenti a testzsír százalékát!

Olvassa el is